Duurzaamheid & Natuur

Herken jij je in de liberale waarden van de VVD en wil jij bijdragen aan een toekomstbestendige leefomgeving? Heb jij ideeën waarbij natuur en recreatie elkaar versterken? Word dan onze Adviseur Duurzaamheid & Natuur!

Wat ga je doen?

In een kleine groep ga je actief aan de slag met het bedenken en uitwerken van concrete maatregelen. Maatregelen die zorgen dat we nu, en in de toekomst, kunnen blijven genieten van de prachtige natuur om ons heen! Daarnaast zijn onderwerpen als energiebesparing en netcongestie agendapunten waar we mee aan de slag kunnen!

Wat kan je verwachten?

Samen bepaal je welke ideeën en maatregelen worden uitgewerkt, uiteraard moeten ze wel in lijn zijn met waar de VVD voor staat. Daarnaast bepaal je samen de aanvliegroute en hoe vaak je bij elkaar komt om de voortgang te bespreken. De uitgewerkte maatregelen worden meegenomen door de programmacommissie en uiteindelijk meegenomen in het concept verkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen in 2026. Het uiteindelijke verkiezingsprogramma en de opgenomen maatregelen wordt vastgesteld door de VVD-leden in onze gemeente.

VVD Valkenswaard

We leven in een prachtig dorp omringd door schitterende natuur. Een bruisende gemeenschap volop in beweging. Als lokale VVD bewegen wij mee; we geven richting aan, versneller waar nodig en onderzoeken nieuwe wegen. We stimuleren ondernemerschap en initiatief, maar bieden ook ondersteuning aan wie het even nodig heeft. Met het oog voor een duurzame toekomst en een hart voor lokale tradities en gewoontes.

Samen bewegen we naar een inclusieve gemeenschap waar iedereen ertoe doet. Met een sterke lokale visie en aanpak, een hechte regionale samenwerking en een brede landelijke organisatie.

Beweeg je met ons mee? Schrijf je dan in als lid of meld je hier aan voor een van onze advies commissies. Wil je graag meer informatie, neem contact op met onze campagneleider Thierry Pauptit via thierry@vvd-valkenswaard.nl of 06 - 2719 6363.