Communicatie & Participatie

Herken jij je in de liberale waarden van de VVD en wil jij bijdragen door het effectief overbrengen van onze boodschap? Is het produceren van (digitale) content jouw ding en weet jij de juiste doelgroep te bereiken op Social Media? Word dan onze adviseur Communicatie & Participatie!

Wat ga je doen?

Je bent breed betrokken bij het reilen en zeilen van de fractie en ondersteunt bij de communicatie naar buiten. Je neemt initiatief door het doen van suggesties over welke onderwerpen we publiceren, op welk moment en op welke manier. De fractie zorgt voor de juiste inhoud, jij zorgt voor de juiste vorm.

Wat kan je verwachten?

Je komt in een jonge, actieve (steun)fractie die focus heeft op het versterken van de VVD in Valkenswaard. Naast de behandeling van de agenda in de gemeenteraad zijn we ook druk bezig met de voorbereidingen voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen in 2026. Het aantrekken van de juiste mensen, uitwerken van maatregelen en het bereiken van de VVD-doelgroep staat de komende tijd stevig op de agenda.

Samen bepaal je welke ideeën en maatregelen worden uitgewerkt, uiteraard moeten ze wel in lijn zijn met waar de VVD voor staat. Daarnaast bepaal je samen de aanvliegroute en hoe vaak je bij elkaar komt om de voortgang te bespreken. De uitgewerkte maatregelen worden meegenomen door de programmacommissie en uiteindelijk meegenomen in het concept verkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen in 2026. Het uiteindelijke verkiezingsprogramma en de opgenomen maatregelen wordt vastgesteld door de VVD-leden in onze gemeente.

VVD Valkenswaard

We leven in een prachtig dorp omringd door schitterende natuur. Een bruisende gemeenschap volop in beweging. Als lokale VVD bewegen wij mee; we geven richting aan, versneller waar nodig en onderzoeken nieuwe wegen. We stimuleren ondernemerschap en initiatief, maar bieden ook ondersteuning aan wie het even nodig heeft. Met het oog voor een duurzame toekomst en een hart voor lokale tradities en gewoontes.

Samen bewegen we naar een inclusieve gemeenschap waar iedereen ertoe doet. Met een sterke lokale visie en aanpak, een hechte regionale samenwerking en een brede landelijke organisatie.

Beweeg je met ons mee? Schrijf je dan in als lid of meld je hier aan voor een van onze advies commissies. Wil je graag meer informatie, neem contact op met onze campagneleider Thierry Pauptit via thierry@vvd-valkenswaard.nl of 06 - 2719 6363.