JOVD Eindhoven

De JOVD Eindhoven is de officiële jongerenorganisatie van de VVD. Jongeren tot 31 jaar kunnen lid worden van de JOVD.

JOVD Eindhoven is de gezelligste politieke jongerenorganisatie in de Brainport Regio. Sinds januari 2000 is de JOVD de officiële jongerenorganisatie van de VVD. In politiek opzicht is de JOVD volledig onafhankelijk. Dit betekent dat wij onze eigen standpunten mogen bepalen. Zo is de JOVD voor de legalisering van softdrugs, in tegenstelling tot de VVD.

JOVD Eindhoven organiseert verschillende activiteiten. Zo geven wij cursussen, bijvoorbeeld een cursus debatteren, spreken in het openbaar en liberalisme. Daarnaast komen er regelmatig sprekers langs, zoals Eerste Kamerlid Jan-Anthonie Bruijn en Tweede Kamerlid Dion Graus. Verder is JOVD Eindhoven een vereniging waar elke maand gezellig geborreld kan worden. Onder het genot van een bitterbal kan er gediscussieerd worden over uiteenlopende onderwerpen.

Ben je jong, politiek geïnteresseerd en liberaal? Dan is JOVD Eindhoven de plek voor jou! Kom gezellig een keer langs op een van onze activiteiten of neem contact op met het bestuur.

Voor meer informatie bekijk je de website van de JOVD Eindhoven of ga naar de Facebookpagina: www.facebook.com/jovd.eindhoven/.